But I'm holding you closer than most, Cause you are my heaven.

hej har kommit hem från innebandyn eller det var 1h sen men har ätit och ska snart gå och lägga mig.
Skolan idag har varit ganska rolig faktiskt även om vi fick skriftligt på Fysiken så tror jag att det gick ganska bra :)
Fick reda på Tyskaprovet Fick VG så nöjd med det oxå imon blir det Sv prov muntligt på en bok men har inte tränat så mkt man kan ju inte direkt läsa om hela boken :) heheh men får hoppas på att det går bra och att biologi provet går bra på Fredag sen är det HELG !!!!
Imon blir det att plugga plugga plugga med Clara och sen måste jag ta tag i mitt rum för det ser inte så fint ut just nu så det måsta jag städa oxå sen Är det ju också någons födelsedag imon :)
japp imon är det snyggingen Justin biebers födelsedag
Här är en blogg som jag tycker att alla justin bieber fan ska följa http://claraaxelsoon.blogg.se/ för hon är galen i han och lägger alltid upp en massa snygga bilder på honom :)
| |
Upp