Sommarlov!

det var väldigt längesen sen jag var här inne och skrev ett inlägg hehhe, men kommer inte skriva så mycket kommer bara skriva lite vad som har hänt de senaste veckorna.
 
Jag klarade av skolan skickade in alla uppgifter i tid och är hyfsat nöjd med mina betyg, sista veckan i skolan gjorde vi inte alls mycket, var domare för treornas (vin) brännboll som var väldigt kul jag och bella var domare för handel så vi var på deras förfest och gav en massa utmaningar till dem, sen dömde vi vilket inte var så jätte lätt bland alla onyktra treor men det var super kul!
 
På onsdagen var vi i skolan en liten stund för att ha avslutning med klassen och sen på kvällen kollade jag och clara på treorna när de sprang ut åh gud vad taggade man blev kan inte fatta att det faktiskt är min tur nästa år, kommer bli så sjukt kul!
 
Sen på torsdagen hade jag min uppkörning som jag klarade, men klarade tyvärr inte teorin och klarade inte teorin idag heller så det suger :(
 
På fredagen åkte jag Clara,Ellen och Elin till Stockholm för att kolla på 1D det var helt sjukt vad nära vi var scenen, väldigt jobbigt att stå bland allt folk som bara tryckte och hoppade på en men det funkade.
 
Förra veckan gjorde jag inte så jätte mycket var ledig hela veckan så tog det bara lugnt.
 
Sen i fredags var det ju midsommar, vilket belv väldigt lyckat. Jag var först hos anna och åt god mat sen stack jag, anna, annas syster emma och emmas kompis till Halmstad, vi fixade oss, åt mat och började lite smått med förfestandet hälsade även på min kusiner som var där, sedan stack vi vidare för att träffa annat folk vi var först vid hagön men sen vad vi vid parken som ligger precis vid annas stuga och där var en massa ljungby bor så det var super kul, och jag och anna var även inne i stan hos ett gäng killar och sen fick vi gå hem ungefär 5 km så vi var hemma ganska sent men en mycket lyckad midsommar med bästavännen! ♥
 
Sen efter det har jag inte gjort så mycket failade på teorin idag så tredje gången gilt nästa vecka!
 
Blev ett ganska långt inlägg endå hahaha, vet inte hur mycket jag kommer att blogga men vi får väl se, ha det gött och har kommer nu komma en bildbomb allt.
 
 
Här kommer några bilderna ifrån midsommar :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp