A million things can bring you down, find a reason to keep you up

Kände för att skriva lite på bloggen eftersom att jag har varit så dålig på det på sista tiden, kanske skulle ta och bli lite mer aktiv här. Men ville egentligen bara berätta om vad som hände i helgen, i fredags så hade jag och tildisus mys kväll vi kollade på harry potter, idol och åt chips och choklad. Lisa vann idol vilket jag tyckte var grymt bra, för hon ägde verkligen scenen, helt sjukt vad duktig hon är!
 
I lördags var det dags för derby Lagan mot Ljungby jag var sjukt taggad, synd bara att vi förlorade med 4-1 :/ dock så försvann det dåliga humöret väldigt fort eftersom att vi hade julfest med laget på kvällen, vi hade först lite förfest i omklädningsrummet sedan drog vi oss ner till lagandalen där även herrlaget var, det bjöds på mat och dricka och sedan dansade vi hela kvällen en riktigt bra kväll, har alltid så otroligt kul med innebandy laget!
 
Sen var det då söndag och söndagsångesten började att komma, hade en inlämning som skulle vara klar och jag har blivit så otroligt skoltrött på sista tiden så det är helt sjukt, är så lycklig att vi snart har jullov och den kan ju inte börja bättre, när vi slutar den 19 december har vi även studentfest och sedan den 20 är det ännu en fest så det kommer börja otroligt bra jullovet ♥ 
Lite bilder ifrån julfesten, tog inte så många bilder tyvärr :/
 
Denna veckan kommer att bestå av plugg, klippning av mitt slitna hår, åka till växjö med mamma och äntligen ska jag få träffa gänget EEA det var ett tag sen nu♥
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp