30 mars

Kollar just nu på vampire diaries, ska snart gå och lägga mig tror jag även fast jag inte ska till skolan imon, stannar hemma imon med så jag blir riktigt frisk, ska plugga hela dagen, för ligger efter med lite grejer som jag måste ta igen med, hade gärna tränat imon med men har fortfarande ont i halsen:( ska verkligen ligga i med träningen nu april till juni ska ha en tävling med mamma så få se vem som vinner hoppas ni är team elin ;) 

Denna veckan har vi något som heter FN rollspel, man är i grupper och så har man fått ett land som man ska lärs sig om och allt handlar om växthuseffekten hur landet kommer att påverkas av den och hur mycket man bidrar till klimatförändringar osv. Jag har landet Norge med två andra och då ska vi debattera mot alla de andra länderna och detta ska hålla på i två dagar :O 
är verkligen inte taggad inför detta :/ 


Allmänt | |
Upp