You are only young once

hejhej sitter och lyssna på musik, ska snart gå och lägga mig tror är ganska trött, denna helgen har beståt av fest och roligheter. I fredags kom Ellen,Elin,Anna och Isabel hit,jag hade en liten föfest innan vi stack till en 18 års fest den va helt okej det tråkiga var bara att någon tog sönder högtalarna så festen slutade vid tolv, men jag och anna satt och snackade med trevligt folk och istället för att ringa hennes mamma som skulle hämta oss så gick vi hem YOLO ;) 
 
Igår gjorde jag ingenting tog det bara lugnt och somnade tidigt och idag har jag tränat innebandy kollat på när min bror spelat match, övningskört och slingat håret, som blev sådär:/
Imorgon är det måndag och vi ska spela vår tredje kval match i innebandy, imorgon ska det bli vinst! 

här kommer lite bilder ifrån fredagen




 
 
Allmänt | |
Upp