26 januari





blev lite festligheter i lördags, var först hos Emma Gustavsson som hade fyllt år, vi var ett gäng på 20 personer kan jag tänka mig, hon bjöd på mat och senare stack folket vidare antingen till fyrverkerifabriken eller harrys. Vi skulle först till harrys men sen stack jag och anna till fyrverkerifabriken istället, och där träffade vi även elin och ellen ♥ så det var mycket trevligt, men sen runt halv två stack vi till harrys för att kolla läget, och jag betalde 100kr för att vara där i en halvtimme inte så smart kanske, men men hahha. Det var en trevlig kväll och igår firade vi mormor som hade fyllt år, så hon bjöd på väldigt god mat, men det gör hon alltid ♥
 
Idag har vi studiedag så denna dagen kommer spenderas genom att skriva på mitt gymnasier arbete och göra samhälls läxa :/
Allmänt | |
Upp