HALLOJ

Man har ju inte varit direkt duktig på att uppdatera nu på sistone,men tänkte jag skulle vara lite duktig nu och slänga in ett inlägg, ser att jag har några snälla besökare som håller sig kvar även fast jag är ganska dålig på att blogga. Så var ska jag börja för det händer ju så mycket i mitt liv just nu (eller inte) Ne men det börja ju dra ihop sig nu och jag tror det är exakt 22 dagar kvar tills jag tar studenten vilket är helt sjukt, känns som det var igår som jag gick ut nian och skulle börja gymnasiet. Det ska bli så sjukt skönt, men samtidigt så sjukt sorgligt att ta studenten, för jag är verkligen en sån person som har sån ångest när det kommer till att bli älder och fylla år, jag hade ångest när jag fyllde 18 år för jag kände mig så gammal hahah vem har ens ångst när man fyller 18? det är då som man ska vara som gladast typ, när man äntligen blir myndig, kan ta körkort och dra ut på krogen :D
 
Så det här med att bli älder och bli vuxen och komma ut i vuxenlivet är inte riktigt min grej än, men men det finns inget att göra åt saken :D 

Men innan studenten så ska vi först ha våran sista studentfest som är på fredag och temat är Mexican Night! Kommer bli super kul tror jag, sedan väntas även alla aktiviteter som vi ska ha innan studenten, vi börjar med skattjakt, sedan ska vi ha femkamp och så slutar vi med det som jag tror kommer bli det roligaste, bränboll mot alla klasser :D så några saker har man att se framemot innan studenten, och så får vi inte glömma att nästa helg den 29 till 31 drar gänget CETA till summerburst vilket kommer bli så sjukt kul och jag är så sjukt taggad!!!!♥
 
 
bjuder på lite fina bilder, och lägger även om en låt som gör mig så taggad till summerburst♥
 
 
Ni får ha det så bra, så hörs vi nästa gång, lovar att blogga bättre nu haha :D
HAAADDEEEE!!!
Allmänt | |
Upp