ny vecka

Halloj! hoppas ni har haft en bra helg och att ni är taggade för en ny vecka, jag har haft en mycket bra helg. I fredags var det sista studentfesten och temat var Mexican Night, det blev en bra fest dock blev det lite för mycket tequila shots så igår mådde jag som jag förtjänade helt enkelt hehe, igår låg jag i min säng hela dagen men sen hämtade Lukas upp mig och vi åkte vidare till anna för grillat och en kväll framför Eurovision!♥ Kvällen slutade ju bra med att MÅNS kungen vann hela Eurovision!!
 
Nu har jag precis städat mitt rum och ska snart framkalla lite bilder. Denna veckan har jag bara två uppgifter kvar, på tisdag ska jag diskutera om hur min bal frisyr ska se ut, på torsdag ska jag och clara göra en spraytan och på fredag åker vi till GÖTEBORG!!!

Bjuder på två bilder på mig och fina Bellizz♥
 
Allmänt | |
Upp