December ♥

Nu har vi gått in på den sista månaden för i år, även en av de mysigaste månaderna på året tycker jag. Vem älskar inte när man börja sätt upp julstjärnor, julstaker och julslingor i fönstrerna och på husen det är så himmmmmla mysigt. kan inget annat än att älska julen, dock tycker jag det är tråkigt att det inte har kommit någon snö än men håller tummarna att vi får snö till julafton iallafall!
 
Dessa månader som har gått då jag inte har varit så aktiv har beståt för det mesta av, skolan, massa läxor, umgåts med vänner, bokad biljetter till summerburst med bästa gänget ceta är såååå taggad, luginflammation :( och festande. Jag drabbades av luginflamation för två veckor sen ungefär, men som tur väl va så åkte jag till läkaren i tid så det hade inte hunnit bli så farligt, men jag kom efter lite i skolan och träningen är ju inte på topp nu men jag är på gång bara lite hosta kvar :)
 
Men ni ska få en liten sammanfattning på vad som har hänt under oktober och november månad♥
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp