Min helg

ett väldigt sent inlägg, men är inte trött och har inget annat att göra, så tänkte jag skulle berätta lite om min helg:) I fredags var det alla hjärtans dag som först spenderades i skolan och efter skolan var jag hos Anna en stund och kvällen spenderade jag sen med min mamma :) på lördagen gjorde jag inte så mycket och vid fyra,fem kom Anna,ellen och elin hit för lite matlagning och förfest, senare drog vi in till stan för fest. Igår spelade jag match och vi vann med 4-0 och på kvällen kom Clara och Anna hit en stund och sen sov jag hos Anna för idag var vi i Växjö och nu har jag precis kommit hem ifrån Clara, och vi har som sagt sportlov denna veckan sååååå skönt!!:) 

Imorgon blir det pluggning,städning och körning (med min körskollärare) ett steg närmare körkortet!! 
Men nu är det nog dags att gå och lägga sig sovgott! 



Allmänt | |
Upp