Gonna get out, through the rain. I know I am over you. At last I know what I should do.

Ska snart gå hem till Clara och vi ska bara ta det lugnt och ha det trevligt, idag har jag inte gjort så mycket har kört med pappa en runda och kollat på en massa vine videos att det aldrig blir tråkigt att kolla på det hahah, imorgon ska vi spela vår första kval match och jag hoppas verkligen att jag kan vara med har vilat mitt lår hela denna veckan så i morgon hoppas jag på att jag kan vara med på matchen!! 



I torsdag var jag i Växjö och skulle göra en grej men det blev inte så, och då blev det istället lite shopping med Anna och jag köpte hem ett par skor från scoret, de som är på bilden :) 
Snygga va? har letat efter ett par skor med inte en sån hög klack och som skulle passa mig är inte den som passa direkt i klacka skor men dessa va snygga :) 

Hoppas ni få en trevlig lördag, ha det gött!:) 
Allmänt | |
Upp