jag ska ta mig dit jag vill, res mig, jag står still. Jag vill vara jag som jag var när jag log

oj det var ett tag sen, men det har inte hänt något speciellt igentligen, vi har haft sprotlov som jag mest tog det lugnt på och sov heehe, sen denna veckan har vi haft praktik och jag var på intersport vilket var mycket kul ett ställe som jag hade kunnat tänka mig att jobba på efter skolan faktiskt och på måndag så börja helvetet igen (skolan) är så skoltrött just nu så vet inte vad jag ska ta mig till, gjorde ett omprov i Torsdags med i Geografi för ja det gick inte så bra på det första provet hehhe, men det var sista och första gången som jag gjorde omprov!
 
Sen har jag kört fem gånger med min körskolelärare och jag planera att ta körkortet i april :)
så får hoppas på att jag är reda då.
Idag blir det att ta det lugnt ocg träffa min favorit claris, det blir nog massa prat och mys :)
men ni få ha det så bra och jag ska försöka att bli bättre med bloggandet.
 
Allmänt | |
Upp