....

Det var ett tag sen, har inte haft tid och har inte haft något roligt att blogg om, men tänkte jag kunde lägga upp idag för att uppdatera er lite om vad som händer i mitt roliga liv, just nu har vi hur mycket plugg som helst har sex inlämningar och 3 prov, så skolan suger. Jag har jobbat på mitt nya sommarjobb för att lära mig hur det går till och så och sen så har jag kollar på the other women med gänget CETA, en riktigt bra film! Vi var lediga förra veckan torsdag och fredag och då var jag hos Tilda och hade picknick mycket mysigt! Jag har även kört halkbanan och det börja snart närma sig uppskrivning och uppkörning!:) jag har varit och shoppat med Clara och så har jag tränat :) 

I fredags var jag hos farmor och farfar för att fira farmor och min kusin som har fyllt år och igår så var jag på fest med Anna,Bella och Tilda och det va mycket trevligt! 

Idag ska jag spela min första fotbollsmatch för i år, så får hoppas på att det går bra! Sen blir det att plugga hela kvällen :/ 









lite bilder på vad som har hänt dessa veckor :)) 
Allmänt | |
Upp