2015

Jag säger varmt välkommen till 2015 och jag är glad att ett nytt år har börjat så man kan lämna det gamla året bakom sig, 2014 har varit ett väldigt bra år samtidigt som det har varit ett väldigt jobbigt år. Jag har haft så fruktansvärt kul och verkligen växt så mycket i mig själv, jag har träffat många nya människor och verkligen lärt mig att man ska ta vara på den tiden man har , slutet av året har varit den jobbigaste tiden, då en av mina nära drabbades av cancer, och tyvärr så kommer det vara jobbigt väldigt länge, men världen är orättvis och det är bara att acceptera det, därför kommer jag inte har några nyårslöften i år, utan jag kommer ta dagarna som de kommer och bara leva livet fullt ut. Visst har jag några saker som är planderade som jag verkligen ser fram emot, och det är london resan med min familj, summerburst med bästa gänget CETA och min egna student ♥ 
lite bilder på hur jag spenderade nyår♥
Jag är lyckligt lottad som har en sådan fin familj och så underbara vänner♥
 
Allmänt | |
Upp