1 mars

Om exakt 11 dagar åker jag, min familj, mormor och morfar till London, ska bli så skönt att få åka iväg några dagar och bara ta det lugnt, shoppa och äta god mat. Jag har alltid velat åka till London så det ska verklígen bli jätte kul att äntligen få åka dit!♥
 
 
förra helgen så spelade vi match och sedan efter det så åt vi god mat med laget och spelade även bowling som var mycket trevligt! Dock förlorade jag med 1 poäng mot emilia :(  Sen efter det så fortsatte vi hemma oss Frida för lite lagfest och sedan drog vi vidare till harrys och det var verkligen hur kul som helst!


Denna bilden är tagen idag innan match då vi märkte att vi hade exat samma outfit på oss heheh bara jag som inte hade vita strumpor men vi var bara tvugna att ta en bild hahah ♥ Så detta är lite vad som kommer hända framöver och vad som har hänt sen sist jag bloggade. Denna veckan kommer bestå av plugg och lite festligheter i helgen + sista matchen på söndag då vi möter ljungby. Men nu ska jag fortsätta att kolla på The OC, ha det gött my lovely readers ♥

omg det är förste mars idag, fyra månader kvar i skolan!
 
 
 
Allmänt | |
Upp