..

har inte bloggat på ett tag så tänkte berätta lite vad som har hänt, var som sagt i London med min familj, vi såg allt från Big Ben, London Eye, Hide Park, Vi var på madame tussauds och vi var även i Arsenal och kollade på fotboll så det var en mycket mysig och trevlig resa med familjen, mormor och morfar. Tyvärr så var frukosten inte så bra på hotelet och vi hade inget internet så hade ingen kontakt med världen direkt hahah men annars var det en väldigt bra resa, men som man säger borta bra men hemma bäst♥
 






Vi kom hem i måndags runt halv tre på dagen, sen har jag som vanligt gått i skolan hela veckan, har inte tränat denna veckan då jag har blivit förskyld och fått hosta igen, men nu är det dags att ta tag i träningen igen. I fredags var det dags för studentfest nr 3, temat var 60, 70 och 80 talet. Jag körde en liten blanding av allt kändes det som, men det var en mycket lyckad kväll klassen samlades hos mange för förfest sen drog vi vidare till harrys. Igår låg jag i sängen hela dagen och kollade på serier och idag har jag städat rummet och bara tagit det lugnt, borde plugga men det orkar man ju inte ;)
 





Nu väntas en veckas skola och sen har vi påsklov ska bli så skönt att komma bort från skolan lite! Beställde även en student klänning och skor till balen idag så får hoppas på att det blir bra!
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp