Femkamp

Jag har ju inte bloggat sedan skattjakten och det har hänt en massa olika saker sedan dess, så jag tänker att jag gör olika inlägg för varje händelse så kommer bli en del inlägg men det är ju bara kul :D Varför jag har varit dålig på att blogga denna gången är för att vi lämnade in våra skoldatorer och jag har ingen dator så har inte haft tillgång till någon dator och har inte kunnat blogg :( Men nu så ska ni få en massa inlägg :D 
 
Jag börja med famkampen :D
Detta var vår andra studentaktivitet som vi hade, tyvärr så vann inte klass sa12b men med tanke på att vi hade två sjuka, 4 stycken som antingen hade skadat foten, knät eller armen så kämpade vi på bra! Femkamp handlar om att man gör olika grenar typ som dragkamp, hoppa säck, skottkärran och mycket mer. Efter det stack jag med några stycken till torino och åt pizza, sedan stack jag till Mher där bella och några fler var och sedan stack vi till Harrys, men jag åkt hem redan vid tolv för jag va ganska trött, men trots att vi inte vann så var det super kul! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp